| 今年は何を着ようかなー |
|
|
2008年のインパの写真をUPしていなくてそのままパソコンがアホになりまして。
今日やっとことさ元に戻ったので・・・いまからUPはじめマース(死亡)
このおとうさん仮装さんステキすぎ!! うちにも仮装大好きパパがいるので中年男性の仮装を見るとなんだか嬉しくなりますね。
今年は何しようかなー・・・
I did'nt UPDATE pictures about Halloween 2008 not yet.And my PC got broken...hahaha... But today,It is become back again.Now I start UPDATE...so sorry!!!He is so cool! I always feel happy when I find in old men's cosplay...because my daddy same as him!What charactor do you choice for us this Halloween??
| |
|
2009年6月11日(木) | トラックバック(0) | コメント(0) | ハロウィン仮装 | 管理
|