| ハロウィン2009! |
|
 |
| 本日、リトルマーメイドのアースラ人間版、ヴァネッサで仮装参加して参りました!! あんまり混雑してなく、病み上がりな私にはちょうどいい雰囲気でした★
せりちゃんがアリエルで、初めての映画あわせ仮装が出来ました。こんなに楽しいとは思わなかった…!!
ただいま、帰宅中の電車内♪ 黒髪だからってカツラつけっぱです。地毛が恐ろしい事になっているので…(笑)
本日の写真は順次、本体サイトにUPして行きます。 一緒に撮らせて頂いた方、素敵な時間をどうもありがとうございました!!
本体サイト http://www2.ttcn.ne.jp/~smokey-cafe/
| |
 |
| I had enjoy to Halloween at TokyoDisneyland.I as "Vanessa" of "the Little Meamaid".it was Ursla's human tipe.There was not so much people has. I could stay so easy(because i am not health now). My friend "seria" as "Aliel" the meamaid.We enjoyed too much!! I felt exciting! Now I take a train for back home with wig,my wig is so natural feeling like a real hair(color is black) I will update some pictures on my website.please wait. Thank you for give me a good memory,to all guest!
| |
|
2009年9月16日(水) | トラックバック(0) | コメント(0) | ハロウィン仮装 | 管理
|