ゆめ 食う バク の ゆめ
 
~怖い夢はバクに食わせろ!!~
eating nightmare the monster
 

AIで普通の動画を3D動画に変換する


ハロウィン2009!

本日、リトルマーメイドのアースラ人間版、ヴァネッサで仮装参加して参りました!!
あんまり混雑してなく、病み上がりな私にはちょうどいい雰囲気でした★

せりちゃんがアリエルで、初めての映画あわせ仮装が出来ました。こんなに楽しいとは思わなかった…!!

ただいま、帰宅中の電車内♪
黒髪だからってカツラつけっぱです。地毛が恐ろしい事になっているので…(笑)

本日の写真は順次、本体サイトにUPして行きます。
一緒に撮らせて頂いた方、素敵な時間をどうもありがとうございました!!

本体サイト
http://www2.ttcn.ne.jp/~smokey-cafe/



I had enjoy to Halloween at TokyoDisneyland.I as "Vanessa" of "the Little Meamaid".it was Ursla's human tipe.There was not so much people has. I could stay so easy(because i am not health now).
My friend "seria" as "Aliel" the meamaid.We enjoyed too much!! I felt exciting!
Now I take a train for back home with wig,my wig is so natural feeling like a real hair(color is black)
I will update some pictures on my website.please wait.
Thank you for give me a good memory,to all guest!



2009年9月16日(水) | トラックバック(0) | コメント(0) | ハロウィン仮装 | 管理

コメントを書く
題 名
内 容
投稿者
URL
メール
添付画像
オプション
スマイル文字の自動変換
プレビュー

確認コード    
画像と同じ内容を半角英数字で入力してください。
読みにくい場合はページをリロードしてください。
         
コメントはありません。


(1/1ページ)